AMY DIAMOND!!!!!!!!!!

Kom nyss hem ifrån "Crazy Night" i Tyresö centrum, vem var där och uppträdde om inte min kära Amy Diamond! Vi var nästan längst fram! Det var jag, Milla och min låtsaslillasyster Stina som var där och såg henne! Men hon skulle börja runt 19 men kom inte förns 19.40.. Då hade alla småbarn börjat sommna typ.. Hur som helst, 3 jullåtar och THANK YOU! Haha, jag och Milla höll på att dö i värmen.. Jaja, nog om det.

Nu ska jag slappa rejält, gjorde faktiskt nästan klart läxorna på eftermiddagen. Behöver bara fråga några saker imorgon på lektionerna så ska det nog ordna sig. Ack så duktig jag blivit på en dag!

Nä, nu ska jag slappa. Blir väl ett härligt godnatt inlägg senare.
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0