Första dagen lider mot sitt slut!

Det var väldigt mycket information idag på praktiken, men det var en som hjälpte mig! (Han kommer förmodligen jobba med mig alla 3veckor.) Så det gick nästan helt utan problem.

Kan ju berätta att jag och han är ju lätt yngst på det plan vi jobbar på. Visserligen borde jag vara yngst men jag menar, alla var ju typ 40-50+are och dessutom kvinnor. Vi hade ju så mycket att prata om under fikarasten, verkligen...

Jaja, är taggad på att dra dit imorgon iaf. Det är det som gäller! Fullt ös och ta in så mycket information jag kan, det är sjukt viktigt och bra att kunna!

Var nyss ute på en powerwalk i drygt 1timme, kändes som att det behövdes efter dagens alla måltider. Det gick faktiskt jättebra och det var otroligt skönt. Ska försöka att vara ute och gå så mycket jag kan, och äta rätt! Lunchen för imorgon blir en härlig sallad, utan kyckling då jag prioriterade andra saker ikväll.. Godnatt alla!

I want you, soo bad.
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0