Första skoldagen på drygt 4veckor är över..

Gick helt okej i skolan, tar väl den här veckan sen är man nog inne i det igen! Inte van vid allt ståhej runt omkring, det var alltid så tyst på min praktik.. Så otroligt skönt! Bara att kämpa sig in i det!

Ikväll är det match för min del, Timrå möter Djurgården. Jag hoppas mitt lag vinner, Timrå! Även om Niklas tror något annat så har den stackaren fel som bara den.. Men lillen kan inte alltid ha rätt! Men ska inte gå på matchen med Niklas utan med min kära mor, allas våran tokmorsa. Ska bli jättemysigt, länge sen jag träffade henne lite längre än 10minuter faktiskt.

Morronrocken är på och musik strömmar ut ur högtalarna, jag bara myser. Känner mig lyckligare än på länge, varför vet jag inte. Det är bara så idag! Jag älskar sånna här dagar.. Varför finns det inte fler sånna i mitt liv? Kan tyvärr inte jag svara på, men jag ska ta vara på den här dagen och njuta som satan! Man vet aldrig när jag kan få ett deppanfall nu för tiden!

Jag älskar mina vänner grymt mycket, tack för ni alltid finns där för mig.

PoK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha men lilla freddie boy då, djurgårn kommer vinna :)

2008-11-24 @ 14:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0