Jag är ledsen..

Prioritet ett är inte att blogga även om jag väldigt gärna skulle börja blogga lite mer än vanligt.

Mitt humör är på botten för tillfället, varför vet jag inte. Kanske för jag inte har det liv jag önskar jag hade. Omringas av glada människor som har någon att pussas med, eller de som alltid lyckas med något. Sen är det då jag som är bredvid och kollar på. Direkt får man tanken, varför har jag inte det så?

Skolan imorgon, första gången på 4veckor. Känns ju kul men tråkigt på samma gång. Har absolut ingen lust att dra dit, redovisning börjas det med. Jag har självklart vädligt förbered eller så har jag knappt något att säga.. Blir nog bra ändå!

Men seriöst, vad är det för fel på mig? Varför bryr jag mig så mycket om det? Men en sak är säker, sjukt snygga människor har jag sett i helgen iallafall.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0