Plugg i "onödan"..

För ett tag sen satte jag mig här för att plugga klart svenskan, som jag trodde att jag hade redovisning på imorgon. Men kollade schemat och det är på tisdag vi har redovisning. Lagom surt!

Hur som helst har jag varit sjukt deppig hela kvällen, endast för jag är så jävla avundsjuk på Malin och Niklas. Inte bara dem kanske men de som har någon. Det är den stora boven i att jag är på så jävla konstigt humör.

Vad fan höll jag på med i helgen om jag får fråga? Hade största chansen, varför tar jag dem inte? Ångest som satan idag, förmodligen hela veckan. Men det är jag ju trotsallt van vid. Nej, men börjar 08.00 imorgon så jag kanske ska börja röra på mig mot sängen..



I miss all the good times..



PoK, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0