Mensutbrott det första som händer när jag kommer hem..

Min garderobsdörr stod öppen, kommer ihåg att jag stängde den, vem kan ha varit där? Jo, det ska jag berätta för er. Min bror. Min efterlängtade hemkomna bror. Saknat han på sätt och vis, men han påminde mig direkt om att hur det är när han är hemma. Jag ska kräva en garderob av pappa MED LÅS. Alltså, mina kläder är mitt liv. Det är personliga saker, aight?

Hur som helst, skolan var okej. Fick inte så mycket gjort men vad gör det på en fredag. Hade dessutom AMA-möte (Jensens svar på friends typ..) som både jag och min klasskompis tyckte var otroligt kul. Sedan blev det en sallad till lunch med henne och en annan klasskompis. Gottgott!

Nu har jag nyss skickat in sista arbetet för den här veckan, skönt! Så nu ska jag slappa tills träningen med småbarnen börjar. Efter den ska jag väl fräscha upp mig lite och senare har jag inga planer. Hoppas på att det kommer upp något roligt som exempelvis en fest? Skulle inte tacka nej efter en så här bedrövlig vecka.

Borde bli lite positivare nu, allt verkar ha gått fel hela veckan. Är bara så less och blir lätt irriterad på småsaker. Förstorar upp som om jorden skulle vara på väg att gå under. Alla har ju lite ilska inom sig men det verkar som om jag har helvetet inom mig ibland. Vi får se vad helgen kan bjuda på, hoppas på en eller flera kaosartade situationer. Även om det inte är till min fördel så händer det åtmindstonde något.

Nä, NHL 2009 kanske gör mig lite gladare. Vad tror ni?
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0