Praktiken har tagit livet av mig..

Oj, länge sen jag var här märker jag. Men det finns anledningar till det också. Jag har festat på helgerna, fullt upp på praktiken och jag har inte haft någon lust att gå in på någon som helst dator. Har varit skönt, men nu ska jag försöka skriva lite oftare.

Klippte mig igår för er som ville veta, och det är inte snyggt kan jag berätta. Vadfan gick snett när jag skulle klippa mig? För er som känner mig privat kommer ju få se denna hemska frisyr så fort jag blir frisk.

Livet leker med mig, ibland mår jag bra men oftast är jag rätt nere. Jag hatar lyckliga människor tror jag, varför är jag inte lycklig? Men jag klarar av det rätt bra andä, bara på kvällarna då jag kan få massa dumma tankar. Då är mobilen nära till hands och en del oigenomtänkta sms skickas iväg.

Jaja, skriver bara massa strunt. Men jag saknar mina vänner! Förlåt för jag är så osocial, men praktiken dödar mig!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0