Så skulle man också kunna göra?

Vad håller du på med? Enkel fråga, och jag hoppas att jag får ett enkelt svar tillbaka? Ärligt skiter jag i det, nästan. Du kör ditt eget race och det är bara att acceptera, men det funkar inte i längden. Eller jo, men ändå.

Spelat NHL 2009 ett bra tag nu, pluggandet blev lidande.. Inte pluggat ett smack efter skolan, har inte haft lusten eller orken. Får göra allt plugg imorgon istället! 

 Imorgon muckar min kära bror, nästan ett helt år har stackaren varit borta i Boden och lekt med gevär m.m. Kommer kännas konstigt när han kommer tillbaka.. Inte van att han är hemma. Men det ska nog lösa sig, efter ett tjugotal bråk om småsaker..


Är det party, så är det! (Från i lördags.)


Malin och Niklas förgyller mina tråkiga dagar med roliga sms, ni är bäst.
PoK


Kommentarer
Postat av: Malin

det är du som är bäst!

2008-11-26 @ 18:22:12
URL: http://thelifeofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0