Sugande helg nästa!

Den här helgen kommer inte vara så rolig som man hoppas på. Visserligen ska det bli kul imorgon, eller jag vet inte. Just nu är jag otaggad men är väl en annan femma imorgon. Ikväll ska jag och Malin i brist på annat bara dra ut? Bättre än inget förvisso men hur låter det liksom, det är kallt ute?

Och min bror kom hem idag, jag hatar honom redan. Ska antingen låsa in mina kläder någonstans eller skjuta honom i huvudet, båda förslagen är rätt bra enligt mig. Spelar ingen roll vilket val jag väljer.

Men en sak jag undrar över, av alla människor på jorden fick jag en idiot till brorsa? Inte en idiot utan en hjärndöd idiotisk brorsa. Vad har jag gjort för att få bli släkt, även annu märre familj med? Alltså, någon där uppe hatar mig verkligen.

Jaja, nu ska jag ut och looda runt som ett pucko. Hoppas alla andra har en bra fredagkväll.
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0