Tid hos "tandläkaren" imorse..

Tog en välförtjänt sovmorgon. Nu sitter jag här, börjar 13.45 och går till 15.15.. Egentligen har jag lektioner nu på förmiddagen men jag kände att jag inte orkade.. Man måste ha sånna dagar också, right?

Har hittat min nya jacka också, endast 4500kr. Värsta kapet enligt mig.. Vi får väl se om mina föräldrar går med på det, förmodligen inte då de redan har sagt nej typ tre gånger.. Men på något sätt ska jag lyckas, tro mig!

Borde egentligen plugga lite, men jag är så ofokuserad och fattar inte vad jag håller på med så.. Jag skippar det idag! Ska klä på mig och sedan kanske spela lite NHL 09.. Sen ska jag röra mig mot skolan!

PoK, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emerald

DYYYYR jacka! :D

2008-11-26 @ 21:17:16
URL: http://emeraldkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0