Träning, godisätande och Greys!

Träningen gick finfint, hjälpte dem med genombrott och de lyssnade hyfsat bra ändå.. Visst fick jag säga till dem några gånger men det gick över!

När jag kom hem gick jag till datorn med sakerna jag skulle plugga, men fick jag något gjort? Njaa, jag skrev rubriken i ett word dokument.. Kanske inte riktigt räknas? Men så hittade jag en godispåse och den var slut på två röda.. Gottigott!

Greys tog nyss slut, varför är den serien så bra? Fattar inte grejen.. Jag har börjat fastna för serier nu, visserligen är alla rätt bra men man blir så hjärntvättad. Man har ju ett eget liv som är intressant så varför bry sig så extremt mycket om andra?

Just nu, känner jag mig misslyckad. Fail-Fredrik som inte pluggat klart de där jävla arbetena som kunde varit klara nu.. Menmen, det är en dag imorgon också!

PoK, sovgott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0