Varför känns det som om jag inte passar in?

Annorlunda är jag, tänker på mitt egna lilla sätt, lyssnar på den musik jag tycker är bra, klär mig på mitt egna härlig sätt, är som jag är helt enkelt. Men ibland känns det som om jag hör hemma i yttre rymden, som ikväll. Frågor i tusentals bara svävar omkring i skallen på mig och gör mig galen. För mycket att tänka på.

Jag mår bra, det är inte det. Men jag är sån som tydligen har sina deppigakvällar. Det är nog vädret och allt ståhej runt omkring mig. Handbollen har väl sin lilla roll i det här också, men störst roll har nog min familj. Förstår inte hur jag ska orka längre? Vill flytta hemifrån, men var ska jag bo liksom? Illa tvungen att bo kvar tyvärr..

Jaja, skolan imorgon. Sen ska jag äta lunch med min klasskompis Sofia. Skitmysigt, äta en ordentlig lunch och bara ta det chill. Sedan på kvällen vet jag inte vad som händer, skulle jättegärna träffa Aila en stund. Saknar henne. På lördag blir det utflykt med Niklas bandylag med Malin. Till Åtvidaberg, fråga inget. Det blev bara så.

GODNATT ALLA.
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0